Dohoda o zapůjčení klubovny D
Číslo dohody: ………… / 2016
Objednatel:
Jméno a příjmení: ……………………………………………………………………………………………………………………………
Adresa: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Telefon (mobil): ………………………………………..
Číslo kolejky: ………………………… Blok: ……………. Číslo pokoje: …………….
Pronajímatel:
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI – Koleje a menzy
17. listopadu 584, 460 15 Liberec 15
Zastoupený Ing. Zdeňkem Kračmarem, ředitelem KaM
Objednatel a pronajímatel uzavírají dohodu o zapůjčení klubovny D na kolejích Harcov – blok D.
Na základě podpisu této dohody objednatelem a uhrazení vratné zálohy ve výši 500,-Kč budou objednateli předány klíče od klubovny D.
Podpisem této smlouvy se objednavatel potvrzuje, že se seznámil s provozním řádem klubovny D a že zajistí dodržování tohoto řádu po celou dobu vypůjčení klubovny D.
Výše zaplacené zálohy: ……………………………………………..
Datum a čas předání klíčů objednateli (DD.MM.RRRR – HH.MM): …………………………………………….
Platnost dohody začíná uhrazením vratné zálohy, podpisem dohody a předáním klíčů.
………………………………………………. ……………………………………………….
za pronajímatele za objednatele
Potvrzení o vrácení klíčů od klubovny D
Datum a čas vrácení klíčů objednavatelem (DD.MM.RRRR – HH.MM): …………………………………...........
Vratná záloha ve výši ………………… byla vrácena do vlastních rukou objednavateli.
………………………………………………. ……………………………………………….
za pronajímatele za objednatele
Protokol
o zjištění nedostatků či poškození prostorů či zařízení klubovny D
Prohlášení objednatele o zjištěných nedostatcích či poškození v prostorách klubovny D:
Nedostatky a poškození zjištěné ihned po prvním vstupu objednavatele do klubovny D:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Datum a čas nahlášení (DD.MM.RRRR – HH.MM): ………………………………………………………………………..
Podpisem objednavatel potvrzuje, že veškeré skutečnosti o zjištěných nedostatcích a poškození v tomto protokolu uvedl pravdivě.
……………………………………………….
podpis objednatele
Nedostatky a poškození vzniklé při používání klubovny D objednavatelem: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Datum a čas nahlášení (DD.MM.RRRR – HH.MM): ………………………………………………………………………..
Podpisem objednavatel potvrzuje, že veškeré skutečnosti o zjištěných nedostatcích a poškození v tomto protokolu uvedl pravdivě.
……………………………………………….
podpis objednatele
rubrika: Úřední deska |štítky: klubovna D dohoda